snabb uppdatering

Imorgon är det studiedag och just nu så är jag dö trött och tänker gå och sova, men innan jag somnar så kan jag säga att  jag ska klippa mig imorgon, men hur jag ska göra det får ni väl se senare, och imorgon ska jag även till stan med Ebba.


Åh juste! Igår så visade pappa mig en finsk-svensk tidning, på ena sidan av tidningen så är den på finska, och andra på svenska, och denna tidningen är gjord av finskar som flyttat till sverige och tyckt att det är sorligt att det inte finns någon tidning som passar bra för dem.
Och i den här tidningen står det om finsk-svenska artister, intervjuer osvosv.
Och observera att jag själv inte har läst så mycket ur den, utan att det för det mesta är min pappa som berättat detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0