Eloise

Hej, det här inlägget skulle tydligen handla om Eloise.
Jag har känt henne i 30 år nu, vi gifte oss för 28 år sedan, imorgon ska vi gå ut och fiska, vi bor ihop och gör 1 barn per dag, sammanlagt så har vi 9999999999 barn, ja, det där med barngörandet har väl gått lite över styr sådär...
Nä skoja, jag träffade henne för en vecka sen på tokiohotel konserten.
Fast nu när jag inte kan ljuga om att jag känner henne jätte väl så då vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...


Nä, nu tjatar min familj och min vännina Ebba om att jag ska baka kladdkaka åt dem :@
får väl göra vad dom säger, godkväll eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Eileeen

haha, hur kmr d sig att du skulle skriva om henne då?;P

2010-03-13 @ 11:46:19
URL: http://darknessofall.blogg.se/
Postat av: Svar till ''Elieeen''

Frågade henne vad jag skulle skriva om, och hon ville tydligen att jag skulle skriva om henne!

2010-03-13 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0