Lite lov trams.

Jag orkar inte med dessa sega dagar, det är fan lov och jag vill ut, ursäkta om jag svor, men jag blir verkligen irriterad på mig själv.
Alltså visst, jag har sovit med Frida sen i fredags, och det är ju bara bra och kul, bara det att hon MÅSTE åka hem idag, och då kommer tillbringa hela lovet själv i mitt rum.
Så jag tänker planera lite av vad jag ska göra i veckan.
Måndag: Det är ju idag, jag och Frida kanskeee tar oss ut.
Tisdag: Handla skidkläder med min mamma :(
Onsdag: Vara med Sandra, förhoppningsvis!
Torsdag: Jag måste verkligen träffa Angelica då, hon kommer ju till Göteborg då.
Fredag: Får väl boka in min syster då.
Lördag och Söndag: Jag vill hemskt gärna träffa Lisa någon av dem dagarna. Den dagen som ''blir över'' ringer jag nog någon gammal och efterlängtad kompis på.

Ni får en jätte fin bild också. Den är på mig och min syster, från julafton, för jag sitter vid min systers dator just nu.

Kommentarer
Postat av: Ebba

fina!

2010-02-18 @ 11:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0