Snöstorm, en ful bild, Amanda Jenssen och annat skit.

Näääääääe, skrev ett jätte långt inlägg och råkade klanta mig och radera det? :( Inte bra.
Men jag skriver om det, fast lite med kortfattat:
Idag skulle gå på bio med Sandra idag, och se UPP, men istället blir det snöstorm, hoppas bara att det håller sig till på måndag så att jag slipper skolan :D
Jag som redan köpt biljetterna till bion, åh, onödigt, nu har jag slösat en massa pengar? ):
Sandra kommer ju inte heller ge mig pengar för biljetten som skulle vara hennes, eftersom att hon inte fick använda den? :(
Åhääääääääääääh, jag funderar på att ta mig till Angered C nu bara för att jag bor så nära, och bara för att det säkert kommer vara helt tomt där nu, och bara för att jag vill till ICA och köpa godis :*
Vågar jag?

Men alltså ååh, jag har försökt nå Sandra 987654323456 gånger nu, men hon svarar inte, tänk om hon redan har åkt? :( Stackars henne säger jag bara, för jag kommer ingenstans.

Men nu får ni en ful bild som jag tog för en stund sen.


Men bara för att jag lägger upp en bild så betyder det inte att inlägget är slut (:
Så jag tänker säga att jag verkligen älskar att blogga nu, förut var det det tråkigaste jag visste, jag försökte alltid få andra att blogga... på min blogg :(
Och ja! just det, jag och Frida ska nog se Amanda Jenssen på torsdag... om jag får för mamma då, eftersom att det är på en vardag och för att det är lite senare än vad jag brukar få :*
Men nu för att värma upp stämmingen lite så slänger jag in en mysig låt med henne!



Åh, bra, jag fick tydligen tag i sandra nu, så det blir bra, och så pratade jag med mamma också, och det går tydligen inga spårvagnar, så jag KAN inte ens åka någonstans, och jag tror inte heller att jag går till ICA, jag stannar nog hemma och bakar kladdkaka.
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0