Alla hjärtans dag.

Godnattens, det är ganska sent och kanske inte så jätte bra att blogga just nu, men det gör inget.
Men idag (eller igår eftersom att klockan är efter 12 hehe) så är/var det ju alla hjärtans dag, och av någon slump så var Frida med mig den dagen, vi satt och luffade i mitt rum, och spelade sims, hade mensvärk mest hela dagen, och lite senare så gjorde vi jätte fina hjärtformade vofflor... och sen fick vi mensvärk igen <|3
Men här får ni en jätte fin bild som frida tog på mig lite tidigare!
HAHAHHAHA ALLTSÅ ÅH FRIDA DU DÖDAR MIG<3
1. Min näsa ser ut som Muhmmad
2. jag skrattade och åt samtidigt = min käke blir en kossa.
3. mitt hår var fett :(
4. Det där är helt fel vinkel för mitt ansikte.
5. Jag är allmänt ful :(

Kommentarer
Postat av: utomjording

ne fanny söt<3

2010-02-15 @ 07:58:52
Postat av: Anonym

charmigt

2010-02-15 @ 19:27:00
Postat av: Svar till ''utomjording''

Inte på bilden. hehe

2010-02-18 @ 11:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0