åh, har du hört, killen tuggar stål, och sväljer taggtråd.


Hörde att någon tog meningslösa fula bilder idag!

Genom fönstret.

Pojk.

En Fanny.

Vi har lite snö här borta må jag säga.

Ganska meningslös och ful bild.

Här vare bäddat med snö.

Lite ful, lite gul, lite ginnig, lite nyvaken, lite oredigerad, lite ingen blixt, lite osminkad, lite fin mössa, lite snö, lite kofta, lite peace.

Åh, har du hört
killen sniffar lim, och hänger med bögar
ett svart hål äter upp jorden,
förresten har du sett min string
åh, har du nå bättre för dig,
kom på nå annat själv,
ser det ut som jag bryr mig,
men, skitsamma jag tar dig.
Sann eller falsk,
offer eller tyrann
kom så får du hårt godis,
lär dig kärleken i min piska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0