Ett vanligt och rätt så blandat inlägg.

Jag bloggar bara när jag har något att skriva, eller om någon har tvingat mig till att blogga, eleler om jag bara har lust att göra det, som nu, visste inte riktigt vad jag skulle skriva eller så, men jaja, något blir det.
Men jag vill påpeka att jag är så sjuuuukt trött på att klassas som en pajas, och att ingen pratar med mig på allvar. Om jag någonsin inte skulle må bra och visa det så skulle alla tro att jag bara skämtar, eller söker uppmerksamhet?
Och vet ni egentligen att jag hatar, verkligen hatar att ha folk runt omkring mig, tycker mest att det är jobbigt och stressigt, men det blir oftast så... äändå.
Och sen vet jag att ingen vill läsa om mina tankar på en helt almän blogg, men..... vad ska jag blogga om då? Det är liksom inte jag om jag bloggaar om nåt annat. Om jag skulle blogga om sådant som ni bloggar om, te.x nyheter, mode och kändisar så skulle det liksom inte vara jag, eftersom att jag knappast är intresserad om varken nyheter, mode eller kändisar, så ja, sådan är jag. Och sen om jag får läsare eller inte är faktiskt mindre viktigt för min del, eftersom att jag mest bloggar för att ''släppa ut mina känslor'' haha nej, för att kanske skriva av mig elelr nåt, nä jag vet faktiskt inte, men icke är det då för att få läsare.
Observera stavfelen, hihi.
Och här får ni tio otroligt intressanta bilder som jag hittade någonstans i min webbcam.



Syns det att vi bott tilsammans för länge?


Yup, jag var otroligt seriös.

Jo alltså jag saknar det faktiskt.

Sådär såg jag ut på stenåldern.

Hur kunde jag vara så dum och klippa av det?

Jag var ju till och med nästan fager i det där håret :@

Kanske låter själviskt nu, men hur kunde jag tycka att jag var ful och misslyckad.... då menar jag över utseendet, haha.

Ibland bytte jag färg och ljus och sådant på webbcamen så att jag såg bra ut i mittbena, haha.

HAHAHAHHAHAHA, jag_trodde_att_jag_var_poppare

Haha förlåt frida men jag tyckte att bilden var rätt så charmig.


Oj, känner att det blev liiiiite mer än tio bilder, haha, hejdå.

Kommentarer
Postat av: bellsan

charmiga bilder!

du var ju sätte söt i blont långt hår.

2010-04-30 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0