hel sjukt

gissa hur många besökare jag har per dag nu?
10, alltså 10 jävla besökare
hade alltid minst 20 besökare per dag, och det var ändå inte alls så länge sedan
och om ni undrar varför jag skriver om besökare så är det pga att, att.......... jag inte vet vad jag ska skriva, har frågat både Gabriel och Christa om vad jag skriva, och christa vill tydligen att jag ska skriva om vad jag tycker om olika sjuka saker som står i tidnigen och Gabriel ville typ att jag skulle skriva om fiskar och katter som äter fiskar och om ägg och robot och saker som tar över världen, haha.
men jaja, nu har jag ju faktiskt skrivit om något, så det var jag bra.
Och nu är skolan och allt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt perfekt, asbra ju.
och bilderna är från lovet eller nåt, sjukt fula haha.

Och benen med strumpbyxorna är mina ben, okej :@


Körsbärste<3

arga kattäääääään


fuck you.


Lite gulligt ändå....... eller va, stackars kitty älskling.


haha ååååååååååååååh cramtrollet

älskar den där katten

jag och matilda oredigerade :*

hejdå(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0